The Secrets revealed

Nog even en dan is het 2 oktober 2019, dé dag dat we de Manager of The Year bekend zullen maken. Tot die tijd zullen we je verrassen met een aantal 'geheimpjes' die jou te wachten staan tijdens de awardshow en het spetterde branchefeest! Hieronder vind je de reeds onthulde 'secrets' totdat we geen geheimen meer hebben en je kunt gaan genieten van een geweldige dag!

Ontdek hier wat we voor jou in petto hebben:

ccma-dresscode

DRESSCODE:

'Feestelijk met een touch of gold'
Haal je meest feestelijke outfit uit de kast: passend voor de awardshow én om tijdens het feest uit je dak te kunnen gaan. Enige voorwaarde is dat je 'a touch of gold' verwerkt in jouw killer outfit. Be Creative ;)
feest #chique #diner
 ccma-artiesten

ARTIESTEN:

'Awards & Party'
Maak je maar alvast klaar voor een spetterend optreden van de 9 koppige band " The Nightflight", door hun energieke optredens en muzikale kwaliteit uitgegroeid tot inmiddels een zeer gevestigde naam. En als klap op de vuurpijl nog een performance, laat u meenemen in de wereld van Victor Mids waar niets is wat het lijkt. 

 

 ccma-kennistafels

KENNISTAFELS:

'Schrijf je nu in'
Kom jij naar het dagprogramma tijdens de Finale van de CCMA Manager of the Year verkiezing? Schrijf je dan nu in voor 1 of 2 kennistafels door 2 of 3 voorkeuren aan te geven via een mail aan joostvhuizen@verenigingccma.nl. U vindt onderaan deze pagina verdere informatie over de kennistafels. 

 

 ccma-taxihotel

HANDIG:

'Hotel- & Vervoerstips'

https://www.nh-hotels.nl/hotel/nh-bussum-jan-tabak

http://www.vestinghotel.nl

http://yourprivatedriver.nl


 

 
ccma-etendrinken

GENIETEN:

'Food & Drinks'

Maak je maar alvast klaar voor een ware smaakexplosie, een sit down diner waarbij combinatie van vis en vlees  perfect op elkaar afgestemd zijn en elke hap een waar feest is. Mocht u nog dieetwensen hebben, u kunt dit doorgeven per mail aan joostvhuizen@verenigingccma.nl

 

 

 


 

 


 

 ccma-taxihotel-vaag
Dit houden we nog even geheim;)

Kennistafel 1: Passie, Denise Kroeze-Schopbarteld en Liesbeth Haesen, Morgen met nog meer passie voor klanten aan de slag, zonder excuses of belemmeringen! Schrijf je nu in!

Kennistafel 2: Leiderschap, Mirjam van den Berg en Chris Krijger, Hoe krijg je jouw organisatie in beweging? Leer van elkaar!

Kennistafel 3: Ontwikkelen, Miranda Maris en Onno van Zelst, Stelling: hoe vinden we binnen Customer Service de juiste medewerkers én hoe weten wij, als werkgever, deze aan ons te binden? Schrijf je nu in!

Kennis tafel 4: Innovatie, Ine Beljaars en Robin van Dorland, Wat doet digitale transformatie met het klantcontactcentrum? Door de opkomst van digitale kanalen verandert de manier waarop consumenten service verwachten, bedrijven als Transavia, Coolblue en Google fungeren hierin als aanjagers en onderwerpen hierbij zijn onder meer:

Bepaalt de digitale ‘Customer Experience’ of een bedrijf nog bestaansrecht heeft?

Wat wordt de impact van ‘Machine Learning’ en ‘Artificial Intelligence’?

Wat komt erbij kijken en hoe adopteren medewerkers deze verandering? Wil je uit de dagelijkse praktijk en in het klantcontactcentrum van de toekomst stappen? Neem dan deel aan ons Lagerhuisdebat om stelling te nemen.

Kennistafel 5: Value Center, Ron van Munster en Trinh Ho Si, Vind je ook dat klantcontact minder moet gaan over kosten maar meer over bijdrage aan zakelijk succes? En geloof je ook dat klantenservice niet gaat om het beantwoorden van vragen maar om het verzamelen van data? Kom dan naar deze kennistafel.